úterý 17. února 2015

Jak změnit modrou ikonu Outlook 2013 na žlutou?

Chvíli mu to trvalo, ale nakonec i ke mě doputoval Outlook 2013. Modrá ikona byla první, co se mi dost nelíbilo. Viděl jsem to stejně jak uvádí v odkazovaném návodu. Po několika dnech, kdy jsem si na modrou, nic neříkající věc, nezvykl, jsem našel a provedl zmíněný návod. Je třeba si stáhnout jinou grafiku ikon) a při troše laborování se zástupcem dáte ikoně barvu, jakou "má mít". :-)


Tip 1114: Change Outlook 2013's blue icon - Outlook Tips:
"Users don't like the new blue icon because it's not instantly recognizable as Outlook. It's blue, not yellow, and it looks like Word's icon, or Lync. Not Outlook. Users need to pay a little more attention to the actual icon, they can't quickly click on an icon based on color alone. (And yes, a lot of people quickly click based on icon color.)"

'via Blog this'

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky