pondělí 7. října 2013

Jak snadno změnit Aspect Ratio svého videa na YouTube?

Zase něco nového jsem se přiučil: uploadnul jsem na YouTube video přímo z DVD (nahrávka z DVD rekordéru). Video 16:9 se ale v systému PAL nahrává deformované (natažené na výšku) a tak se ukázalo i na YouTube. Proklikal jsem všechny stále se rozšiřující možnosti nastavení a editace přímo na serveru, ale nic jsem neobjevil.
Dotaz na Google ale hned nabídl stránku How to Quickly Change the Aspect Ratio on Your YouTube Videos, kde jsem se dozvěděl zajímavý trik:
  • pro oříznutí videa zadejte do Tagu (klíčová slova) "yt:crop=16:9"
  • pro změnu poměru stran (aspect ratio) zadejte "yt:stretch=16:9" nebo "yt:stretch=4:3"
  • pro nastavení výchozí kvality zadejte "yt:quality=high"

P.S.: Vypadá to, že ne každý přehrávač bude tagu rozumět. Na Androidu mám video stále zdeformované :-(

'via Blog this'

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky