sobota 28. srpna 2010

Když si totem láme zuby na AC-3 aneb "pa_stream_writable_size() failed: Connection terminated"

Při spuštění přehrávání filmu v DivX (netbook Asus Eee, Ubuntu Netbook Edition 10.04, Totem, gstreamer) na mne nedávno vybafla po několika vteřinách tiché animace chybová hláška "pa_stream_writable_size() failed: Connection terminated". Zajistil jsem, že video obsahuje zvuk Surround 5.1, AC-3, a jal se prohledávat internet. Jako nejužitečnější mi přišly nálezy totem-gstreamer does not support 5.1 surround sound a [SOLVED] pa_stream_writable_size() failed: Connection terminated .
Z dobrých rad jsem si vybral přeinstalování gstreamer0.10-pulseaudio, které zabralo nejmíň hodinu a vůbec nepomohlo. Měnil jsem podle rad i práva určitým adresářům, mazal určené soubory... Nakonec jsem se rozhodl přeinstalovat kodeky s podporou AC-3, postupně instalované při předchozích řešeních jiných problémů s přehráváním. Začal jsem odebráním gstreamer0.10-plugins-ugly (for MPEG 2/AC-3 support)... Zkusil jsem film bez něj a ono to hrálo!
Zase se jednou potvrdilo, že méně znamená více. Samozřejmě netuším, co jiného hrát přestalo, takže počítám s dalším zkaženým večerem ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky