čtvrtek 26. května 2011

Špatně zobrazené datum komentářů ve Wordpressu s qTranslate [SOLVED]

Narazil jsem na problém s nezobrazováním správného data komentářů ve Wordpressu při aktivním pluginu qTranslate: místo data se zobrazuje formátovací řetězec.

Nejdříve jsem však kontroloval úpravy v šablonách, šablony a funkce původního tématu a hledal jsem, kde která funkce to má na starosti, abych přišel na to, jak a proč se datum nezobrazí - až pak jsem se dopracoval k usvědčení qTranslate (v kombinaci s použitým tématem). Pak nastoupil Google a vyblil na mě spustu návodů jak, aby se správně datum zobrazilo, přepropgramovat půlku pluginu, jak různě hackovat šablony... no hrůza děs! :-( Příspěvky byly ovšem už staršího data a nechtělo se mi věřit, že taková chybu nebyla už dávno opravena a hledal jsem dál...

Nakonec jsem se dopracoval ke zjištění, že stačí v administraci nastavit v "Advanced Settings" ("Pokročilé nastavení") qTranslate hodnotu "Date / Time Conversion" ("Konverze Datumu/času") na "Use strftime instead of date." ("Použít strftime místo data.") respektive "Use strftime instead of date and replace formats with the predefined formats for each language." ("Použít strftime místo data a nahradit formáty s předdefinovaným formátem pro každý jazyk.").

Taková blbost, že? ;-)

[hesla: Dates in comments appear as '%A %B %e%q, %Y'; With qTranslate the date of Comments is lost; Date not showing correctly; All my dates don’t work anymore, what’s wrong?; Date formatting with qTranslate; qTranslate may still have a bug ond comment date; Comments: date and time completely messed up]

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky