neděle 1. listopadu 2020

Lokální web s vlastní doménou na NGINX po upgrade na Ubuntu 20 neběžel. Už zase běží. (SOLVED)

Pro možnosti ladění na různých zařízeních a v různých systémech mám pro (jeden) lokální vývojový web nastavenou doménu třetího řádu nasměrovanou na IP adresu mého notebooku. Nijak sofistikovaně mám pro svůj noťas nastavenou IP adresu v routeru doma i v kanceláři. Funguje to, jak potřebuji, jsem s tím spokojený.

Včera mi přišlo jako "dobrej nápad" odkliknout už poněkolikáté odloženou nabídku upgrade z Ubuntu 18 na 20. Vše proběhlo snad v pořádku (alespoň jsem na nic jiného zatím nepřišel), až na to, že výše zmíněný web nenaběhl. Zapátral jsem po síti a nejblíž mému problému je Reverse Proxy for the internal DNS to an external IP or URL | DigitalOceanUsing NGINX to avoid localhost:<arbitrary port> - Dan Clarke a nginx proxy pass to external url - Stack Overflow

Nastavení projektu pro NGINX máme ale trochu komplikovanější (a přiznám, že tak úplně s jistotou se v něm neorientuju), tak hned na podruhé pouze po doplnění proxy_set_header do sekce server se web rozeběhl. Uff. ;)

server {
    listen 80;
    listen moje.vlastni.domena:80;
    server_name moje.vlastni.domena;

    proxy_set_header Host $host;
... }


Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky