úterý 28. prosince 2010
Google Analytics pro pokročilé
Google Analytics je úžasný nástroj, který v podstatě vyšachoval z hřiště (to je ale blbej obrat!) běžně používané statistiky generované www servery. Ty sice mají také stále své opodstatnění, ale neřeknou zdaleka všechno to, co opravdu chtějí provozovatelé webů vědět (nebo si to alespoň myslí). Jedna z vlastností Google Analytics je sledování cílů - goals. Jak na to vám vysvětlí miniseriál Advanced Google Analytics: Conversion Goals na serveru WorkHappy.net.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
MAKE Magazine
Technology Review RSS Feeds
Nejčtenější příspěvky
-
Jednou ráno se z ničeho nic na displayi našeho set-top-boxu HD Mediabox od UPC objevila chyba E201 . Něco se stalo. Přes noc. Samo. Vyzkou...
-
Dnešní napájecí zdroje a adaptéry pro notebooky a další zařízení nejsou, jak vás možná při pokusu o rozebrání zaskočí, sešroubované, ale lep...
-
Protože vývojová spirála se neúprosně otáčí, vrací se nám na scénu oprášené filtry v CSS, polozapomenutý výstřelek MSIE. Pochopitelně podsta...
-
Po až příliš dlouhém plácání se s Alfou přišel konečně (před měsícem) Bootstrap 4 Beta . A stejně jako už dříve nutila každá nová Alfa ver...
-
To si zase tak jednou sednu k nějaké té práci a... nespustí se PostgreSQL ! Prý: LOG: invalid value for parameter "lc_monetary"...
Žádné komentáře:
Okomentovat