úterý 28. prosince 2010
Google Analytics pro pokročilé
Google Analytics je úžasný nástroj, který v podstatě vyšachoval z hřiště (to je ale blbej obrat!) běžně používané statistiky generované www servery. Ty sice mají také stále své opodstatnění, ale neřeknou zdaleka všechno to, co opravdu chtějí provozovatelé webů vědět (nebo si to alespoň myslí). Jedna z vlastností Google Analytics je sledování cílů - goals. Jak na to vám vysvětlí miniseriál Advanced Google Analytics: Conversion Goals na serveru WorkHappy.net.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
MAKE Magazine
Technology Review RSS Feeds
Nejčtenější příspěvky
-
Jednou ráno se z ničeho nic na displayi našeho set-top-boxu HD Mediabox od UPC objevila chyba E201 . Něco se stalo. Přes noc. Samo. Vyzkou...
-
Dnešní napájecí zdroje a adaptéry pro notebooky a další zařízení nejsou, jak vás možná při pokusu o rozebrání zaskočí, sešroubované, ale lep...
-
Zase a stále dokola létají světem stejné pitomosti, jako třeba obrázky neoblečené modelky Heather Christensen s tvrzením, že to je Pippi d...
-
Na blogu Makezine jsem narazil na úžasné video Taking “Digital” Literally: The Binary Hand Dance! převzaté z blogu Vi Hart . Můžete se ...
-
Jednoznakové předložky dělají při DTP problémy od nepaměti. Snad žádný program je sám od sebe nikdy neošetřoval a bylo třeba vždy používat b...
Žádné komentáře:
Okomentovat