středa 29. prosince 2010

Landing page - jedno ze zaklínadel marketérů

Jedním ze zaklínadel webového marketingu je Landing page. Samozřejmě to není zase nic složitého - Landing page je stránka (vašeho) webu, na kterou návštěvník přijde po reakci na (vaši) reklamní kampaň. Už je pochopitelně jedno, jestli kliknul na banner, zareagoval na spam - pardon - e-mail, zapamatoval si adresu z televizní reklamy nebo letáčku... Je to ale každopádně stránka, podle které si uživatel vytvoří druhý dojem (první si vytvořil přeci z té reklamy, díky které na landing page přišel) a rozhodne se, jak se zachovat dál.
Základní popis landing page najdete třeba v článku Landing page – co to je?, moc pěkné schéma landing page najdete v příspěvku The Anatomy of Perfect Landing Page (schéma si dovolím "odcitovat" dále) a další a další informace vyčtete třeba na serveru WorkHappy.net v kategorii - ó, jak překvapivé :-) - Landing pages.

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky