středa 10. srpna 2011

Pokus o validní Like a +1 tlačítko

Jak Facebook tak Google nám webařům nadělili nemilou zapeklitost - podivný kód definující tlačítka Google +1 a Líbí se mi. Definice tlačítek obsahují značky <fb:like> a <g:plusone>, které HTML validátor nepřekousne a dělají nám tak ostudu. Napadlo mě (těžko ale prvního) vyzkoušet takový malý fígl - vypsat definici tlačítka pomocí JavaScriptu. Pomocí testu funkce escape jsem zakódoval definici tlačítka a vzniklý text pak nechal vypsat scriptem. Tlačítko Like (pouze ten zapeklitý kód, zbytek jsem nechal být) pak vypadá zhruba takto:


document.write(unescape('%3Cfb%3Alike%20href%3D%22 ... 22%3E%3C/fb%3Alike%3E '));


Podle dosud provedených testů takto vypisovaná tlačítka mi fungují ve Firefoxu,  IE9 a Chrome. V IE8 se ale neobjeví +1, jenom Like. Nahlédněte zde...

Žádné komentáře:

Okomentovat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky