středa 3. srpna 2011

Jak skrýt v administraci Wordpressu upomínku k upgrade

Wordpress není větší problém upgradovat na novější verze a je to samozřejmě žádoucí. Nicméně třeba v případě, že je funkce blogu závislá na několika pluginech, je třeba počkat, až na upgrade Wordpressu zareagují i jejich tvůrci. Pak je velice obtěžující stále se v administraci zobrazující pokyn k okamžitému upgradu.

Právě na skrytí výzvy k upgrade jsem našel pěkný návod s kratičkým kódem, který vložíte do souboru functions.php vašeho tématu, na How to Hide the WordPress Upgrade Message in the Dashboard:

function wphidenag() {
    remove_action( 'admin_notices', 'update_nag', 3 );
}
add_action('admin_menu','wphidenag');


Doplnil jsem ještě skrytí obdobně obtěžujícího čísla s počtem upgradů v levém menu u položek Updates a Plugins:

function wphidenagmenu() {
    echo "<style type="text/css">
#adminmenu span.update-plugins, #sidemenu li a span.update-plugins {display:none !important;}
</style>\n";
}
add_action( 'admin_head', 'wphidenagmenu' );


Zbytečné upozornění na aktualizace krásně zmizí a při práci neděsí. Jen je samozřejmě pak na vás, abyste aktualizovat nezapomněli ;-)

(implementováno na Wordpress 3.1.1)

1 komentář:

  1. Paráda, díky! Hledal jsem dlouho a tohle je jediný návod a to skrytí čísel je taky fajn. Wordpress jsem hodně upravoval a přijde mi, že aktuální verze je nejlepší. Tohle vyřeší to obtěžující upozornění na aktualizaci, když ji nechci :).

    OdpovědětVymazat

MAKE Magazine

Technology Review RSS Feeds

Nejčtenější příspěvky